TELEFON (0212) 465 30 50
Nasıl Alışveriş Yapabilirim?

Satın almaya karar verdiğiniz ürünleri sepetinize atın. Bu işlem için ilgili ürünün detay sayfasında “Sepete Ekle” butonuna tıklamanız yeterlidir. Sepetinizde bulunan ürünlerle ilgili sayfa açıldığında sipariş ettiğiniz ürün adedi ile ilgili değişiklik yapabilirsiniz. Sepetinizdeki ürünlerden birini almaktan vazgeçmeniz halinde sepetinizde yer alan ürünün yanında yer alan çarpı butonuna tıklayarak ürünü sepetinizden çıkarabilirsiniz. Alışverişe devam etmek istiyorsanız “Alışverişe devam” linkine, sepetinizdekileri satın almak istiyorsanız “Sepeti Onayla ve Satın Al”butonuna basabilirsiniz. Bu işlemi yaptıktan sonra müşteri giriş sayfasına yönleneceksiniz. Sitemize önceden üye olmuş iseniz, “Üyelik bilgileriniz ile giriş yapmak için tıklayın.” yazısına basıp  şifrenizi giriniz. Sitemize üye değilseniz, aşağıda bulunan formu doldurarak en altta bulunan “Gönder” butonunu tıklayarak ödeme sayfasına geçebilirsiniz.ödeme seçiminizi belirledikten sonra “ONAYLIYORUM” butonunu tıklayarak alışverişi bitirebilirsiniz
Fatura adresi ve gönderim adresi aynı adres değilse çıkan ekranda değişiklik gerçekleştirebilirsiniz.

Ödeme bilgilerinizi de girdikten sonra “Siparişi Tamamla” butonuna basarak siparişinizi tamamlayabilir veya sipraişinizde değişiklik yapmak için “Siparişimde değişiklik yapmak istiyorum” butonuna basabilirsiniz. Onay butonuna tıklamanızla siparişinizin onaylandığına dair bir sayfa açılacak ve sipariş numaranız verilecektir aynı zamanda siparişinizle ilgili detaylı bilgilendirme yazısı e-posta adresinize gönderilecektir.

Kredi Kartı Bilgilerimi Vermem Güvenli mi?

e-store.com.tr, 2014 yılından bu yana sanal mağaza olarak faaliyet göstermekte olup; ESTORE DIŞ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ  kuruluşudur. Internetten alışverişin en önemli kriterlerinden birinin güvenlik olduğunun bilincinde olup sanal güvenliğinin hem tüketici hem de alışveriş sitemizin repütasyonu açısından öneminin farkındayız.
e-store.com.tr alışveriş sitesinde RapidSSL sertifika merkezinden alınmış bankaların internet sitelerinde de kullanılmakta olan 256 bit şifreleme kullanılmaktadır. Kredi kartı bilgileriniz gibi e-store.com.tr sitesi ile paylaştığınız diğer kişisel bilgilerinizde (adres, telefon vb.) hiçbir şekilde başka kuruluşlarla paylaşılmamakta, üçüncü kişilere satılmamakta, gizli tutulmaktadır.

Kredi Kartı Dışında Ne Şekillerde Ödeyebilirim?

Banka hesaplarımızdan birine EFT veya Havale yapmaktır.
Yaptığınız EFT veya havaleye ait bilgileri (havale yaparken sipariş numaranızı eklemeyi unutmayın) e-posta veya faksla bize ilettiğinizde siparişinizin onay işlemleri hızlanacaktır.Sipariş verdikten sonra 24 saat içerisinde havale gerçekleşmezse sipariş tarafımızdan iptal edilir.
Havale veya EFT ile ödemelerinizde ayrıca havale indiriminden yararlanabilirsiniz.

Havale/EFT için Banka Hesap Numaralarımız:
Hesap Adı: ESTORE DIŞ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
Garanti -- IBAN:
TR37 0006 2000 4070 0006 2957 45  (Hesap no: (407) (6295745)

Fiyatlara KDV Dahil mi?

Sitede tüm ürünlerin fiyatları KDV Dahil olarak yayınlanmaktadır.

Siparişim Ne Kadar Sürede Elime Geçer?

Siparişleriniz, banka onayı alındıktan sonra 2 iş günü Siparişinizde bir gecikme yaşanması durumunda size üyelik bilgilerinizden yola çıkılarak haber verilecektir.
Birçok firma ile siparişiniz kargolanmaktadır.
(Pazartesi-Cuma) içerisinde kargoya teslim edilir. Teslimat adresinin İstanbul'a uzaklığına göre de kargo şirketi 1-3 gün içerisinde siparişinizi size ulaştıracaktır.

Ürünlerin Garantisi Var mı?

e-store.com.tr 'de satılan her ürün en az 2 yıl olmak üzere ithalatçı veya üretici firma garantisindedir.

Ürün Arızalı Çıkarsa Ne Yapmalıyım?

e-store.com.tr, ürün tamiri yapmamakta, sadece gönderilen arızalı ürünleri, yetkili servislere yönlendirmektedir. Hızlı sonuç için yetkili servislere başvurmanızı öneririz.e-store.com.trSitemizde satılan ürünlerin tamamı garantilidir.
Satın aldığınız ürün, kullanım sürecinde, gerek malzeme ve işçilik gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanırsa, ürününüz garanti süresi içerisinde ücretsiz olarak yetkili servis taradından tamir edilir. Yetkili servis bulunmaması halinde, ürün, tarafımızdan, imalatçı ya da ithalatçı firmaya gönderilir.

 

Siparişimin Durumunu İzleyebilir miyim?

Satın aldığınız ürün, kullanım sürecinde, gerek malzeme ve işçilik gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanırsa, ürününüz garanti süresi içerisinde ücretsiz olarak yetkili servis taradından tamir edilir. Yetkili servis bulunmaması halinde, ürün, tarafımızdan, imalatçı ya da ithalatçı firmaya gönderilir. e-store.com.tr, ürün tamiri yapmamakta, sadece gönderilen arızalı ürünleri, yetkili servislere yönlendirmektedir. Hızlı sonuç için, öncelikle yetkili servislere başvurmanızı öneririz.
Sitemizde satılan ürünlerin tamamı garantilidir.

Siparişimi iptal edebilir miyim?

Vermiş olduğunuz siparişinizi, ürün tarafımızdan kargoya verilmeden önce bilgi@ e-store.com.tr  adresine e-posta atarak iptal edebilirsiniz.

Faturam elime nasıl ulaşacak?

Faturalarınız, siparişlerinizle birlikte teslim edilmektedir. Faturanızın 2 kopyası mutlaka size gelen kargo kutusunun dışındaki şeffaf kargo zarfının içerisinde bulunmaktadır. Siparişinizin doğrudan toptancısından kargolanması sözkonusuysa faturanız tarafınıza ayrıca kargolanacaktır.

Fatura adresi ve teslimat adresi farklı olabilir mi?

Siparişinizi verirken, alışveriş formunda fatura adresini ve teslimat adresini ayrı ayrı belirtebilirsiniz.

Sitedeki ürünlerin hepsi stoklarınızda mevcut mu?

e-store.com.tr’de yer alan ürünler için stok tutulmamaktadır. Ürünler siparişiniz üzerine ana toptancılardan tedarik edilmektedir. Her ne kadar ürün listeleri sürekli güncel tutulsa da sipariş etmiş olduğunuz bazı ürünler tedarikçi firmaların stoklarında tükenmiş olabilir. Böyle bir durum söz konusuysa tarafınıza derhal bilgilendirme yapılacaktır.

Cayma Hakkı

TÜKETİCİ'nin, hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı teslim aldığı veya malın gösterdiği adresteki 3. kişi/kuruluşa teslim edildiği tarihten itibaren yedi (7) gün içerisinde malı reddederek/iade ederek sözleşmeden cayma hakkı vardır. Cayma hakkının kullanılabilmesi için bu süre içinde SATICI'ya bu hakkın kullanıldığının faks veya elektronik posta veya taahhütlü mektup ile bildirimde bulunulması ve ürünün bu madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış ve ürünün kendisinin, ambalajının ve kutusunun zarar görmemiş ve ürüne ait etiket ve ürünün üzerinde bulunan koruma bantlarının çıkarılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI'ya teslim edilen ürünün SATICI'ya gönderildiğine dair kargo teslim tutanağı örneği ile satış faturası aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 7 (yedi) gün içinde ürün bedelinin ALICI'nın banka hesabına veya kredi kartı hesabına iade edilmesi için SATICI ilgili banka nezdinde derhal girişimde bulunur.

 

Kargo teslim alırken neye dikkat etmeli?

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tuttururarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra tutanaksız hasar bildirimlerinde yardımcı olamamaktayız.

Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler

a) Banka, sigorta ile ilgili,
b) Otomatik satış makineleri vasıtasıyla akdedilen,
c) Halka açık jetonlu telefonlar vasıtasıyla akdedilen,
d) Açık arttırma yolu ile akdedilen,
e) Gıda, içecek ve günlük tüketim için tüketicinin evine veya işyerine düzenli olarak sağlanan malların tedariki ile ilgili,
f) Sağlayıcının üstlendiği, barınma, ulaşım, yemek tedariki, sportif ve kültürel faaliyetler ve eğlence hizmetlerini özel bir günde veya sürede tedarik etmesine ilişkin hükümler içeren, sözleşmelere uygulanmaz.